Nieuwsberichten Groei en Bloei afdeling Groningen

En zo is het al weer april en konden we genieten van de eerste mooie lente dagen en zit ik vandaag achter de computer terwijl het hagelt, sneeuwt en heel hard waait.
De Paasdagen hadden we graag iets meer buiten willen vertoeven, maar dan had ik deze korte nieuwsbrief waarschijnlijk ook niet geschreven ;-)
Hoe staat de tuin er bij u bij? Zijn de winterresten al opgeruimd, hebben de sneeuwklokjes en crocussen  hun bloemen al laten vallen, zijn de eerste plannen al gemaakt, zijn de zaadjes al gezaaid?
Laten we vooral van de tuin gaan genieten, want de Groei en Bloei activiteiten staan door Corona een beetje stil!

Vriendelijke groet, Petra Grootscholten

Voorjaarsactie 2021

Kent u mensen in uw omgeving die ook het heerlijke tijdschrift Groei en Bloei willen ontvangen, die ook graaag inspiratie willen opdoen voor hun tuin?
Dit voorjaar is er een interessante aanbieding voor nieuwe leden als zij zich aanmelden via onze website.
Neem hier een kijkje voor de voorwaarden. Een gratis editie en een gratis Felco snoeischaar (twv. 52 euro) voor een interessante prijs!
Laat uw kenniskring dit weten, geef de informatie door!
Zo kan Groei en Bloei de mooie en interessante tuinen en tips met ons allen blijven delen!!

Open Tuinen Estafette organisatie in volle gang

Hoewel er geen activiteiten worden ontplooid nu met corona, is het rayon met vele vrijwilligers wel in actie om de Open Tuinen Estafette Groningen weer vorm te geven.
Daarbij moet u denken aan contact leggen met de tuineigenaren, P&R materialen aanvragen, teksten en foto's aanleveren voor de nieuwe gids en de speciale website op orde maken.
Zet u de weekenden alvast in de agenda?

• 12 en 13 juni   Stadskanaal
  • 19 en 20 juni   Landelijk